IT Werkwijze

Werkwijze

Uw bestaande systeem kan niet zonder onderhoud. Welk bedrijf overkomt het niet? Een pc of server die crasht. Een internetverbinding die niet meer werkt waardoor uw contact met de buitenwereld wordt verbroken. Dit zijn slechts enkele voorbeelden die het gevolg kunnen zijn van geen of te weinig onderhoud aan uw bestaande systeem.

Of u nu maar twee computers heeft of een groter netwerk met een server, uw automatisering is de backbone van uw organisatie!

De business partners van Online Trade Train zorgen ervoor dat uw systeem up-and-running blijft door zowel remote (op afstand) als op locatie technische ondersteuning te bieden.

U kunt hen inschakelen op afroep wanneer u denkt hen nodig te hebben, zij proberen u dan zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Service abonnement

U kunt ook een abonnement afsluiten zodat u van te voren weet welke maandelijks kosten u heeft. Hiervoor wordt gebruikt gemaakt van Service Level Agreements (SLA) waarin van te voren wordt bepaald op welk tijdstip onderhoud wordt gepleegd.

Afhankelijk van de grootte van uw netwerk kunnen het benodigd aantal uren vooraf worden vastgelegd.Een contract, ofwel service level agreement (sla), is niet noodzakelijk, maar als het om een duurzaam partnership gaat, maakt het de verhouding duidelijk en dat werkt prettig. Bovendien geven wij klanten met een SLA:

  • Prioriteit bij storingen
  • Korting op ons uurtarief
  • Uitgebreide documentatie

Als SLA klant ontvangt u een systeembeheer handboek waarin tot in detail staat beschreven staat hoe uw bedrijfsnetwerk is ingesteld.