Social Media

Social Media kanalen

 

Het is belangrijk om met social media de diepte in  te gaan. Het is beter één kanaal goed te gebruiken en uit te bouwen, dan de inspanningen over meerdere kanalen te moeten verdelen. Als kanalen kun je de verschillende social media sites (Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube, etc.) zien, maar ook de eigen blogs, fora en andere kanalen waarin gebruikers participeren. Social Media kan een dagtaak worden!

Social-Media-Cans

Wij adviseren u dan ook graag wat voor uw bedrijf en branche de beste kanalen zijn om gericht te gebruiken. En wel op een zodanig manier aan elkaar gekoppeld dat u bij een wijziging slechts op één kanaal die wijziging hoeft door te voeren.

Een voorbeeld van Facebook analytics

 

SEO & Google Analytics

Naast het actueel houden van de informatie voor uw bezoekers is het ook van belang om de informatie voor zoekmachines actueel te houden. Zo voorkomt u dat uw website minder interessant wordt voor zoekmachines en dat de positie van uw website (langzaam) daalt.

SEO webdesign staat voor Search Engine Optimization webdesign, oftewel zoekmachine geoptimaliseerd webdesign. Het is een onderdeel van Search Engine Marketing en kan worden gedefinieerd als het geheel aan activiteiten bedoeld om een website hoog te laten scoren in de zoekresultaten van een zoekmachine, op voor de website relevante zoekwoorden.

Online Trade Train heeft veel ervaring met SEO webdesign en zorgt voor een goede natuurlijke zoekmachineoptimalisatie. Dit doen wij door alleen gebruik te maken van legale maar ook meer creatieve White Hat SEO webdesign technieken ofwel SEO webdesign technieken volgens de SEO richtlijnen van Google. Wij besteden tijdens de voorbereiding veel tijd aan zoekwoord selctie, concurrentie analyse en de website architectuur van uw website. SEO Webdesign start dus al voor het grafisch ontwerp van uw website. Na SEO webdesign is uw website beter en sneller vindbaar in zoekmachines zoals Google, Bing en Yahoo.

Google-Analytics-Page

GOOGLE ANALYTICS is een gratis dienst van Google om statistieken van een website te verzamelen en gedetailleerd weer te geven. Het doel van deze dienst is om de beheerder van de website een duidelijk beeld te geven van onder andere de bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves. Aan de hand van deze informatie kan een webmaster eventuele reclamecampagnes of zelfs delen van de website aanpassen aan het gedrag van de bezoeker.

Google Analytics is nauw verbonden met Google Adwords, hierdoor is het voor een webmaster eenvoudig om reclamecampagnes te beheren en zo nodig aan te passen.

Hieronder voorbeelden van Google analytics  instellingen met bijbehorende links naar de websites voor meer informatie.

 

 

Source:

https://jeremyriveraseo.com/analytics/give-seo-access-google-analytics/